Beobank opent “PRO Center” in Kortrijk

BEOBANK pict©:vincent duterne

In Kortrijk heeft Beobank een eerste PRO Center geopend. Het nieuwe kantoor is een servicecenter in de meest brede zin van het woord, bestemd voor professionele klanten. Beobank is een dochteronderneming van de Groep Crédit Mutuel Nord Europe, die gepersonaliseerde producten en diensten aanbiedt aan particuliere klanten, zelfstandigen en aan kleine ondernemingen. Beobank heeft een netwerk van 242 verkooppunten (eigen kantoren en zelfstandige agenten) die de klanten helpen bij de realisatie van hun persoonlijke en professionele projecten. Zij kunnen er terecht voor een hele waaier aan diensten: flexibele en innovatieve betalingsoplossingen, spaaroplossingen, consumentenkredieten, verzekeringen en beleggingen. Producten en
diensten die, naar het zeggen van de bank zelf, aangeboden worden met gevoel voor verantwoordelijkheid en respect. Beobank telt vandaag 620.000 klanten en 1.500 medewerkers in ons land.
Het is het tweede PRO Center dat opengaat in ons land, na Gent een maand geleden. In het Pro Center, gelegen aan de Dumolinlaan, stelt Beobank de infrastructuur volledig ter beschikking van zijn professionele klanten uit de regio. Met de PRO Centers lanceert Beobank een nieuw concept op de Belgische markt dat verder gaat dan de klassieke bankdienstverlening. Zo worden er workshops en netwerking events georganiseerd om ervaringen uit te wisselen, maar kunnen klanten er ook gratis gebruik maken van een werk – en co-working ruimte, een gedeeld onthaal of vergaderzaal faciliteiten om hun eigen professionele relaties te ontvangen. Op die manier draagt Beobank niet alleen op financieel vlak bij aan de ontwikkeling van hun bedrijf, maar biedt het verder de nodige praktische ondersteuning. Het Kortrijkse PRO center wordt geleid door Björn De Baets. (KC)