Het strategisch communicatieagentschap KIXX start het nieuwe jaar in een gloednieuw kantoor in Loppem. Het bureau van zaakvoerder Mark Caelenberghe groeide in 9 jaar tijd uit tot een kmo met 8 vaste medewerkers en een team van freelance krachten. “Ons kantoor in Roeselare werd te klein”, aldus Caelenberghe. “Uiteindelijk
vonden we een mooie nieuwe locatie vlakbij de E40 in Loppem, die ons ook meer visibiliteit geeft.”
In februari 2008 startte Mark Caelenberghe zijn ondernemersdroom: een eigen communicatieagentschap. Geleidelijk aan kon hij het bureau KIXX verder uitbouwen,
met bijkomende medewerkers en dienstverlening in de breedte: “Als strategisch communicatieagentschap is het altijd ons uitgangspunt geweest om een meerwaarde te bieden aan bedrijven die bewust willen communiceren”, aldus de CEO. “Door onze 360 gradenaanpak zijn we vandaag als het ware een externe marketing manager, die beschikt over diverse specialisaties: gaande van branding, over alle digitale communicatietools tot de realisatie van gepersonaliseerde campagnes.”
Die aanpak wierp de voorbije jaren zijn vruchten af. “De afgelopen drie jaar zijn we erg snel gegroeid”, aldus Mark Caelenberghe. “We zijn ook fier dat we in onze portefeuille klanten hebben als Berlitz, Biofresh, Bossuyt Winkelinrichting, DesleeClama, Greenyard Frozen Foods, Marie Méro en Packo Agri. Ook de ontwikkeling van een volledig branding concept voor de biowinkelketen Origin’O, waarvoor we zowel de winkelinrichting, website als een eigen magazine leverden, was een
geslaagd project.”