“Gele trui” van Liquidfloors is blikvanger op Biënnale Interieur

liquidfloors-interieurHet innovatieve Kortrijkse bedrijf Liquidfloors is van bij de start  uitgegroeid tot een absolute eyecatcher en één van de meest bezochte stands op de Biënnale Interieur. De volledig in geel aangeklede beurstand van Liquidfloors, in hal 6, kan rekenen op spontane belangstelling van de doorsnee bezoekers én op die van professionals die op zoek zijn naar meerwaarde in de aankleding van interieur. De in knalgeel aangeklede beursstand is een knipoogje naar wat Liquidfloors met zijn unieke gietvloeren kan aanbieden: “We kunnen vloeren aanleveren in geel, maar ook in een hele waaier aan andere kleuren,” aldus marketing verantwoordelijke Stijn Haerens. “Finaal is het de consument die zijn eigen keuze moet maken en het laatste woord heeft. Na het eerste weekend Interieur hebben al duizend bezoekers gemeld op onze stand. Het ultieme bewijs ook dat de consument positief verrast is door ons aanbod.”

Liquidfloors biedt unieke gietvloeren aan, alsook spanplafond onder de nieuwe naam Kanvas. Oprichter, bezieler en CEO Miguel Garcia (34) heeft van radicale innovatie zijn handelsmerk gemaakt, en mocht in binnen- en buitenland al diverse prijzen in ontvangst nemen. (KC)