Het Roeselaarse familiebedrijf Goddeeris heeft een volledige rebranding doorgevoerd. De rebranding komt er omdat de firma eigenlijk al lang niet meer representatief is voor de kleine sanitairfirma die opgericht werd begin de jaren zestig.

Goddeeris ontstond  in het hartje van Roeselare. Vandaag is de kmo uitgegroeid tot een volwaardige speler én specialist op de markt van Industrial HVAC (heating, ventilation, air conditioning) en Industrial piping. Miriam Vandenbulcke, marketing manager: “Dankzij klanten met klinkende namen als Coca-Cola, Vandemoortele, Alpro, Cargill, Ardo, Colruyt, Clarebout Potatoes, CNH, Poco Loco, Arcelor Mittal, ADMB, Vinci facilities en AZ Delta kan Goddeeris zich met trots een waardige partner en sterke speler op de markt van HVAC en industrial piping noemen. Een nieuwe huisstijl en een sterk campagnebeeld konden dus zeker en vast niet uitblijven.”

De rebranding gaat uit van een nieuwe baseline en een compleet nieuwe huisstijl onder de noemer ‘We are industrious’. Miriam Vandenbulcke, marketing manager: “Wat industrious precies betekent? Simpel: hardwerkend, ijverig en onvermoeibaar. Laat deze eigenschappen net het kloppend hart zijn van het bedrijf! We gaan er voluit voor. Niet enkel voor onze klanten, maar ook voor onze kern, alle medewerkers van Goddeeris. De familiale waarden maken nog altijd deel uit van ons DNA en we vertalen dit  dagelijks in de begeleiding, opleiding en coaching van onze medewerkers, met wie we het verschil willen maken. Het zijn stuk voor stuk vakmensen met een doorgedreven kennis. Het is een team met heel veel goesting: industrious people dus.”