De wereld wordt steeds digitaler en ook de winkelcentra willen op die trein springen. Daarom heeft K in Kortrijk een samenwerking gelanceerd met het digitale loyalty-platform van Joyn. Joyn is een jong bedrijf uit de Groeningestad.

Sinds het voorbije weekend kunnen klanten punten sparen in de deelnemende handelszaken van de K in Kortrijk met de Joyn-kaart of de Joyn-app. Zo sparen ze per aankoop een punt die ze later kunnen inruilen voor leuke voordelen. Klanten die nog niet in het bezit zijn van een Joyn-kaart kunnen deze afhalen aan de infobalie of simpelweg de Joyn-app downloaden op hun smartphone.
De eerste campagne die K in Kortrijk met Joyn lanceert, laat klanten sparen voor een luxe K in Kortrijk shopping bag. Per aankoop, los van het bedrag, ontvangt de bezoeker één punt. Zodra klanten 10 punten gespaard hebben, kunnen ze deze inruilen, mits opleg van 4 euro, voor een luxe-tas. ‘Met de Joyn spaarkaart is K in Kortrijk het eerste winkelcentrum met een overkoepelend digitaal loyalty-platform dat zoveel handelaars samenbrengt”, aldus manager Bruno Lecluyse van het winkelcentrum.