Het ‘Made in’ concept van mediagroep Mediahuis (De Standaard, Het Nieuwsblad, De Gentenaar, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen, …) staat niet alleen voor dagelijkse berichtgeving over het bedrijfsleven zoals het is. Made in wil ook aanzetten tot meer business en geen betere manier om dat te doen dan via professionele netwerking. In andere provincies hebben de ‘Made in Live’ events hun succes al bewezen. Nu is West-Vlaanderen voor het eerste aan de beurt met een niet te missen event en congresgebeuren dat doorgaat op donderdag 23 november met een namiddag-en avondsessie. Plaats van het gebeuren: Renson, Waregem.

Made in West-Vlaanderen staat alvast te popelen om zijn gasten voor de eerste keer te mogen ontvangen op onze congresnamiddag en netwerkavond. In de namiddag komen niet de minste ondernemers getuigen over hoe zijn de zakenwereld zien. Voorafgaand aan het evenement leren we onze sprekers alvast beter kennen en stellen we hen 7 merkwaardige vragen. Vanaf volgende week leggen één van onze ondernemers op de rooster in de nieuwsbrief Made in West-Vlaanderen.

De sprekers op ‘Made in Live’ zijn Albert De Brabandere (Brouwerij De Brabandere), superstarter Isabel Lambert (Washcot), Yves Bryse (Barco), Sylvie Becaus (Vlaamse Visveiling) en Stefaan De Clerck die vanuit zijn ervaring bij Proximus komt getuigen over de snel veranderende wereld waarin we leven en bedrijven nopen tot heroriëntering.

Tijdens Made in West-Vlaanderen Live wordt niet alleen je brein gestimuleerd, maar zijn er ook uitgebreide buffetten met gerechten uit de streek. Inschrijven doe je best snel via www.madeinlive.be/westvlaanderen

Benieuwd naar vorige Made in Live events? Dan kan je hier alvast de sfeer opsnuiven.

https://www.youtube.com/watch?v=njkP0cQlI2c