Werner Bruyns (ex Coolblue België) treedt per direct toe tot de “pool of experts” van het Kortrijkse Mex United, het adviesbureau voor marketing en e-commerce dat begin dit jaar werd opgericht door Cis Scherpereel en Kurt Ostyn.

Met het toetreden van Werner Bruyns vult Mex United de expertise aan met kennisdomeinen zoals klanttevredenheid, klantbeleving en people management. Niet vanuit een academische hoek, maar vanuit een sterke persoonlijke ervaring. Het zijn thema’s waar ondernemers vandaag heel veel vragen bij hebben. De ervaring van Bruyns bij Coolblue vindt nu zijn weg naar ondernemend West-Vlaanderen.

“Vanaf de eerste ontmoeting met het management van Mex, hadden we één ding gemeen: mensen”, zegt Bruyns. “Daar draait het allemaal rond. Tevreden klanten, tevreden medewerkers, iedereen de glimlach op het gezicht. Tot op de dag van vandaag is dat nog altijd de meerwaarde waarmee bedrijven zich kunnen onderscheiden van anderen. Ik speelde reeds een tijdje met het idee om mijn kennis, ervaring en passie te delen met zoveel mogelijk bedrijven (lees mensen). Toen ik Cis Scherpereel hoorde vertellen over de unieke aanpak bij Mex United leek het alsof ik een echo van mezelf hoorde. Alle puzzelstukjes vielen naadloos in elkaar. Vanaf dan is het snel gegaan. Wij begrijpen elkaar, wij zijn zeker een toegevoegde waarde voor elkaar en kunnen nog meer complete totaaloplossingen aanbieden aan ondernemers. 1+1= 3, toch?”

Kurt Ostyn en Cis Scherpereel hebben het zelf over een droomtransfer, omdat een combinatie van kennis én ervaring eerder zeldzaam is. Het Kortrijkse Mex United, dat strategisch marketing advies verleent aan bedrijven, werd opgericht op 1 januari van dit jaar.