Waregem

Renson heeft een gloednieuwe bedrijfsfilm klaar. Niets bijzonder, zou je denken. Maar in het geval van Renson werd er een heus bioscoop event aan gekoppeld voor de medewerkers. Zij kregen niet alleen de verbluffend gemaakte Renson-prent te zien kregen maar ook de avant-première van de nieuwste superproductie ‘Murder on the Orient Express’.

De Belgische trendsetter in ventilatie, zonwering, terrasoverkappingen en gevelbekleding zweert bij innovatie en kwaliteit en trekt die lijn nu ook door in z’n corporate film. Een geweldig staaltje videokunst, waarin enkele tientallen medewerkers van Renson voor de gelegenheid ook een rol kregen toebedeeld. Grote baas Paul Renson had ook nog een verrassing in huis. Niets beter dan de geboorte van een nieuw bedrijfsfilm ook te vieren met het bekijken van een pas gelanceerde langspeelfilm (Murder on the Orient Express), moet hij gedacht hebben. En aansluitend dan een gezellig pintje drinken met zijn allen. Zo gebeurde het ook exact deze week in Waregem. Paul Renson loofde in zijn gelegenheidstoespraak zijn medewerkers die, zoals hij het knap omschreef, van een boemeltrein een TGV hebben gemaakt.

De nieuwe corporate movie is meer dan zomaar een marketingtool. Renson is aan een gigantische internationale opmars bezig. Van Azië, over het Midden-Oosten tot in de Verenigde Staten krijgt het voet aan de grond met z’n totaaloplossingen voor ventilatie, zonwering en ‘outdoor living’. “En dan wordt het natuurlijk steeds moeilijker om bestaande en potentiële klanten van over de hele wereld te ontvangen in de eigen hoofdzetel langs de E17 in Waregem”, illustreert CEO Paul Renson de nood aan een representatieve bedrijfsfilm. “Die nieuwe pellicule ademt kwaliteit, passie, innovatie en klantgerichtheid en weerspiegelt dan ook perfect de uitstraling waar Renson voor staat.”