De sport kan veel emoties oproepen, ook in het bedrijfsleven. Dat wordt dezer dagen nog eens bewezen. Het Waregemse bedrijf Renson leeft op een wolkje na de winst van Tom Dumoulin in de honderdste Ronde van Italië. De reden moet niet ver gezocht worden: Renson beleefde de Giro-eindwinst mee vanop de eerste rij, en dit als trotse partner en sponsor via zijn Team Sunweb.  Dumoulin is de eerste Nederlander ooit die de Ronde van Italië wint. Een Renson-delegatie reisde naar Milaan af om er als partner van Team Sunweb de eindstrijd tussen Monza en Milaan samen mee te beleven met Italiaanse klanten. Zij volgden het Team van start tot finish tijdens de afsluitende tijdrit waarin over het eindklassement beslist werd. Een betere imago campagne kan een mens zich moeilijk voorstellen. Want zoals bekend: the winner takes it all.  

Renson is als enige Belgische bedrijf partner van een buitenlands World Tour team, een bewuste keuze om via die weg wereldwijd zijn unieke brand awareness een boost te geven. De internationale ambities van de trendsetter in ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen leidden tot dusver al tot een sterke wereldwijde groei met verkoopskantoren en vertegenwoordigers in alle uithoeken van de wereld: van Australië, over China en het Midden-Oosten, tot ook een showroom in New York.