ROESELARE – “De Franse vrouwen werden verliefd op ACD”, zeggen de broers Lieven en Cristof Develtere na een bezoek aan een Parijse beurs. ACD won in de lichtstad de prestigieuze nationale Franse woman’s award ‘élu par les femmes, pour les femmes’. 

Met een eigentijds nieuw ontwerp en productie door ACD van glazen huisjes ( de collectie Piccolo & Miccolo ) kan er nu ook 365 dagen genoten worden op groene daken, balkons, terrassen, volkstuintjes van lekkere eigen teelten of om mooie planten te doen groeien en bloeien. ACD wil met zijn nieuwste aanbod inspelen op een heuse trend bij de bevolking om het groende gedachtengoed te koesteren. De ‘glazen huisjes‘ beantwoorden wat dat betreft aan een grote behoefte.

“De jarenlange investeringen in alleen al in de Benelux en Frankrijk van een 1.000 tal verkooppunten zorgen ervoor dat onze producten met de nodige services van leveringen tot gebeurlijke montage steeds dicht bij de klant is,” aldus de broers Develtere. “Na een eerste introductie in Noorwegen Zweden en Finland van onze nieuwe collecties, kunnen we nu al zeggen dat niet alleen de Franse vrouwen maar ook de Scandinavische vrouwen, naast kinderen en stoere binken, vallen voor ons hip en  trendy product. De bestellingen komen alvast vlot binnen.”

Het familiebedrijf ACD rijdt al dertig jaar een succesvol parcours, maar komt nu in een soort stroomversnelling terecht, niet in het minst ook op exportmarkten. In de eigen ACD Academy worden dealers, importeurs, assemblers opgeleid om de topproducten met topservice aan te bieden.