Kortrijk

Amper twee jaar na zijn opstart blijkt dat de formule van de kersverse kmo Get Driven beantwoordt aan een vraag vanuit de markt: chauffeurs ter beschikking stellen van vooral het bedrijfsleven. Slim en efficiënt, betaalbaar en handig.

Chauffeurs leveren voor bedrijven of zakenmensen waardoor ze rendement halen op hun werkdag. Dat was het basisidee achter het Kortrijkse Get Driven, of vrij vertaald ‘laat je rijden’.  De start-up is op twee jaar tijd al over heel Vlaanderen actief, en dat met een aanbod dat nieuw was op de markt. Inmiddels werden ook al de eerste stappen richting Luxemburg gezet. De initiatiefnemers zijn overtuigd dat hun concept ook ‘scalable’ is in het buitenland.

De ‘quick facts’ tonen aan dat de jonge kmo meer dan behoorlijk op schema zit. Dat blijkt al meteen uit de omzetcijfers: 28K omzet in 2015, 210K omzet in 2016 en in 2017 werd tot en met kwartaal 3 de 400K al overschreven. Vermoedelijk zal Get Driven eind december zijn jaar afsluiten met zowat een half miljoen euro. “We stellen maandelijks 100 drivers te werk”, aldus Gunther Ghysels. Nu wordt er ook al gebroed op nieuwe en aan de digitale markt aangepaste concepten.

Get Driven is niet alleen gegroeid in de bedrijfswereld, maar even goed in de politieke sector. De referentielijst oogt alvast indrukwekkend. Begin dit jaar stapte Steve Rousseau (House of Talents) in als mede aandeelhouder en raadgever achter de schermen.