Starter Maquina heeft nieuwe partner aan boord

maquinaMaquina, het crossmedia marketing agency met kantoren in Pittem en Brugge, kiest een anderhalf jaar na haar opstart opnieuw voor uitbreiding. Nadat eerder een extra crossmedia designer werd aangeworven, komt met
Frederik Martens ook een nieuwe partner aan boord.
Dat consumenten zich bij het zoeken naar een product of dienst niet langer beperken tot één enkel kanaal is al lang geen nieuws meer. Toch blijkt het voor merken niet altijd makkelijk om hun marketingacties over die verschillende kanalen heen af te stemmen. Wie bovendien ook nog eens vernieuwend uit de hoek wil komen, is best goed voorbereid. “Maquina wil als crossmedia marketing agency op die vraag inspelen, en ondernemingen creatieve oplossingen bieden, hun merk ondersteunen en sterker maken met doordachte marketingconcepten.” aldus
Peter Remans, één van de zaakvoerders. “Nu er met Frederik een extra partner bijkomt, hebben we opnieuw extra creatieve slagkracht in onze machine.”
“Het verhaal van Maquina had me zo goed als onmiddellijk overtuigd”, zegt Frederik Martens. “Ik kende Peter reeds van eerdere samenwerkingen, dus wist ik dat creativiteit en kwaliteit geen issue zouden zijn. Door de nauwe samenwerking met het online marketingbureau Ntriga.Agency kunnen we voor klanten ook een echte one-stop shop zijn. Korte lijnen, onderbouwde concepten en meetbaarheid: zo win je als merk.”
Het relatief jonge bureau (met samen toch al 25 jaar ervaring in de reclame- en marketingsector) is momenteel volop een stevige klantenportefeuille aan het uitbouwen. “Met onder meer een volledige crossmedia oplossing voor het Seafront themapark in Zeebrugge en verschillende print- en digitale opdrachten voor onder andere Visit Knokke-Heist, Imoya Projects, Verduyn nv en Immo Acasa en nog vele andere hebben we al sterke campagnes in handen gehad. We zijn dan ook razend gepassioneerd en super gedreven om hier een vervolg aan te breien”, aldus beide zaakvoerders. “We willen vooral het verschil maken met creatieve concepten & tools en dit
door onze kennis van zowel het on- als het offline landschap. Door onze achtergrond in online communicatie zijn we het gewoon om op zoek te gaan naar meetbare resultaten en constante verbeteringen. Die lijn zal Maquina Creative Factory dan ook sterk doortrekken.” (KC)