KNOKKE – Verhelst opende de voorbije dagen een nieuwe site in Knokke. Het concept luidt een geheel nieuw tijdperk in, waarbij het accent meer dan ooit ligt op ‘co-creatie’.  

De nieuwe toonzaal van Verhelst oogt langs de buitenkant strak en sereen met voldoende rode accenten, en met ook de herkenbare corporate colors van het familiebedrijf. Uitgerekend deze generatie is toe aan een heuse upgrading van de look and feel van de organisatie. Kathleen Verhelst lanceerde met haar sterke marketingploeg twee jaar geleden het #MORE concept. Verhelst wil daarmee aantonen dat het meer is dan het stapelen en verkopen van bouwmaterialen.

In de gloednieuwe showroom in Knokke worden de vele toepassingen en mogelijkheden getoond van tegels, mozaïeken en wandoplossingen. Dit alles smakelijk en aanlokkelijk geëvoceerd in de verschillende ‘stijlkamers’. Vandaag zit de groep Verhelst naar eigen zeggen in de tweede fase van het #MORE concept en geldt de gloednieuwe showroom als absolute parel op de kroon van de organisatie. Verhelst zoekt ook in deze regio moedwillig de co-creatie op om samen met architecten betekenisvolle projecten te realiseren. “Want net dat is onze hoofdbekommernis”, aldus CEO Kathleen Verhelst bij de opening van de showroom. “Wij willen kennis en inspiratie vakkundig doen samengaan.”

Burgemeester Leopold Lippens prees de groep voor haar ongebreideld ondernemerschap.